lördag 10 november 2012

Aj aj

Någon gång per år låser sig min rygg.
Oftast går det över med ett gäng tabletter och vila.
Den här gången gick det inte över..Och slutade med att jag, liggandes på det hårda golvet, flämtande ringde en naprapat och kved.
Jag måste ha gjort intryck för jag fick en tid nästan direkt.
Han konstaterade att det var en låsning och bröt mig. Då det var så allvarligt ska jag tillbaka på måndag. Risken för att all skulle gå tillbaka var också hög.
Gick tillbaka gjorde det. Med besked.
Det jag gör, gör jag på ren vilja.
Ännu en gång blir jag glad över vilka färdigheter mina vänner har.
Idag ringde jag kompisen massören och några timmar senare är jag både knådad och har fått en dos kompishäng.

På måndag går jag och knäcker mig-igen..
Var ska detta sluta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar