lördag 17 november 2012

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Men buuhuuu just nu alltså..
Ryggen jävlas å det grövsta och jag tog precis beslutet att stanna hemma istället för att, tillsammans med min dotter, gå på teater.
Hennes pappa går med henne och det är inga problem alls, det är bara jag som så gärna ville gå.
Det är jag som hatar att ligga stilla.

Jag har nu blivit knäckt 4 gånger och är nervös hela tiden för att jag ska känna att det gör ont..
Kiropraktorn säger att det är allvarligt och att min inflammation är kraftig.
Suck..

Så nu övar vi på det då. Öva på att ligga stilla när det krävs och öva på att vara i nuet. Detta samtidigt som jag poppar diklofenak och Alvedon.

Värsta grymma lördagskvällen..whoop whoop!

1 kommentar:

  1. Här kommer kramar från en annan soffa=). Fast mer frivilligt här kanske...=)

    SvaraRadera